Just For Laughs

SHOCKING Shark Attack Caught on Tape

go to www.unotelly.com if you want to watch Hulu and Netflix outside USA

Tags: , , , ,

25 Responses to “SHOCKING Shark Attack Caught on Tape”

  1. On August 24, 2012 at 4:10 pm jake champion responded with... #

    LOL SO SHOCKING

  2. On August 24, 2012 at 3:38 pm basketballjamez responded with... #

    at least his sentences make sense…

  3. On August 24, 2012 at 2:40 pm Dominik Preisig responded with... #

    ….?!

  4. On August 24, 2012 at 2:11 pm HicCoughHooves responded with... #

    They are. You’re looking at them wrong.

  5. On August 24, 2012 at 2:02 pm Makayla Cormier responded with... #

    That’s cute (:

  6. On August 24, 2012 at 1:37 pm rainbowz991 responded with... #

    awwwh thats so adorable

  7. On August 24, 2012 at 12:54 pm dearis jackson responded with... #

    ha ha you got me

  8. On August 24, 2012 at 12:34 pm protossplaya123 responded with... #

    Fake

  9. On August 24, 2012 at 12:28 pm rabih009 responded with... #

    Want a free $50 itunes card Or amazon card? Follow these easy steps
    1.Go to app store (Android) Market or iPod/iPad/iPhone
    2. Search and download App trailers
    3. Go into it
    4. Go to videos tab
    5. Go to bonus code
    6. Enter code: lovestar
    7. Code will be sent to email so use valid information HURRY ONLY 50 CODES LEFT

  10. On August 24, 2012 at 12:15 pm roxlopes1 responded with... #

    Yeah that’s true. 🙂 

  11. On August 24, 2012 at 12:02 pm Maniac61675 responded with... #

    You’re gonna need a bigger ball

  12. On August 24, 2012 at 11:29 am EmmieCast responded with... #

    Ha

  13. On August 24, 2012 at 10:55 am JamesDurbinRocks responded with... #

    guys if u watch this again you can see that this is a fake shark attack

  14. On August 24, 2012 at 10:41 am onelesslonelygirl24 responded with... #

    if I’D BE A SHARK ı WOULDNT EAT HİM EİTHER ı WOULD ASK HİM A DATE :D

  15. On August 24, 2012 at 10:33 am Lock Stock responded with... #

    FO’ REAL???

  16. On August 24, 2012 at 9:50 am livingalohas responded with... #

    LOL

  17. On August 24, 2012 at 9:38 am hannah keith responded with... #

    ya cuz he`s hot

  18. On August 24, 2012 at 9:35 am hannah keith responded with... #

    lol this thing is pretty interesting

  19. On August 24, 2012 at 9:02 am Tia Fern responded with... #

    lol
    

  20. On August 24, 2012 at 8:54 am eddie higgins responded with... #

    FUNNY

  21. On August 24, 2012 at 8:54 am xSlaviXx responded with... #

    Shit

  22. On August 24, 2012 at 8:27 am pianofate responded with... #

    where did you see that? i can’t find anything unrealistic

  23. On August 24, 2012 at 8:07 am TheBekahhbaybee responded with... #

    Lol

  24. On August 24, 2012 at 7:44 am KourasmenosGR responded with... #

    Awesome!!!
    ][_, [( )] ][_,

  25. On August 24, 2012 at 6:47 am beth williamson responded with... #

    is this real

Add your response