Funny Prank Videos

Sexy Funny Pranks in Shop (LOL)

Very Funny and Sexy Pranks in Shop See and LOL

Tags: , , ,

25 Responses to “Sexy Funny Pranks in Shop (LOL)”

  1. On August 10, 2011 at 1:44 am wasted42db responded with... #

    @vidman429 hahahaha

  2. On August 10, 2011 at 12:49 am produksyon responded with... #

    i like to fuck it…… bullshit.. yeah boy

  3. On August 10, 2011 at 12:25 am MissElainaMarie responded with... #

    Lmfao!!! The black guy at 1:00 , he is just loving it isn’t he? I mean.. who would blame him… mmmm

  4. On August 10, 2011 at 12:14 am 15375952 responded with... #

    jajajaja

  5. On August 9, 2011 at 11:41 pm Anthonysabeast100 responded with... #

    101 guys are gay
    if that was me she wouldnt be wearing anything.

  6. On August 9, 2011 at 11:09 pm catmayan11 responded with... #

    Who gives a shit if this is a prank, i’d Rape her

  7. On August 9, 2011 at 10:38 pm nodecham responded with... #

    TITLE OF SONG PLEASEEE

  8. On August 9, 2011 at 9:41 pm Kkyyrruu responded with... #

    I don’t see the prank. These guys got to see a half naked chick. They don’t care it was a prank. I’d feel like crap if I was he girl though, lol. So maybe the girl was pranked?

  9. On August 9, 2011 at 9:10 pm kemar9710 responded with... #

    a black man would neva do tha

  10. On August 9, 2011 at 8:40 pm crazyrman232 responded with... #

    the black guy is the only one who looks all around the store first.lol.

  11. On August 9, 2011 at 8:07 pm vincentoliveira responded with... #

    @crazyrman332 he’s was probly looking to make sure his wife was not near

  12. On August 9, 2011 at 7:27 pm stony1231 responded with... #

    wtf that wasnt funny

  13. On August 9, 2011 at 6:54 pm LillypadThe responded with... #

    black guy: what am i gunna tell mah wife?
    woman: ooOOOooooOOOhh!!(pulls down skirt)
    black guy: -.-”
    other guys: SEXY!!!!

  14. On August 9, 2011 at 6:35 pm KuDastardly responded with... #

    Haha I bet after the prank, all the guys went somewhere to beat off 😀

  15. On August 9, 2011 at 5:45 pm sillysocks407 responded with... #

    I went from animal poo to here >.> wdf

  16. On August 9, 2011 at 5:21 pm janickels responded with... #

    that is sooo disrespectful to your body…doin that…erg people frustrate me

  17. On August 9, 2011 at 4:35 pm mapukmapuk responded with... #

    @Get2daKraken lol he was the funny when he look around!

  18. On August 9, 2011 at 3:51 pm bakergym responded with... #

    its your body to do what you wish with. if you ask me she made a great diccison

  19. On August 9, 2011 at 3:28 pm 07Squishy responded with... #

    I went from raywilliamjohnson to here?

  20. On August 9, 2011 at 2:36 pm hakkan178 responded with... #

    great women, I like also put my penis in her ass ?????/

  21. On August 9, 2011 at 2:31 pm fizzytee97 responded with... #

    ???? from ricky martin to here???

  22. On August 9, 2011 at 1:48 pm MsComplaints3 responded with... #

    moronic!!!

  23. On August 9, 2011 at 1:48 pm kilat3 responded with... #

    113 gay’s over there

  24. On August 9, 2011 at 1:13 pm ccrvcr2 responded with... #

    Can I get “pranked” too?

  25. On August 9, 2011 at 12:40 pm briglls responded with... #

    lol Black guy knew something was up, he’s probably thinking “things like this are usually to good to be true.” But if it was a hot guy that needed his pants to be pulled down I wouldn’t help him, I guess because I too shy.

Add your response