Funny Commercials

Miracle Drops (Shamwow Parody)

I did a spoof of one of those ridiculous infomercials. Subscribe! ­čśÇ SECOND CHANNEL: www.youtube.com MERCH: bit.ly TWITTER: twitter.com FACEBOOK: bit.ly Music by incompetech.com wtffilmsftw wtffilmsftw2 wtf films ftw commercial snuggie shamwow sham wow spoof parody funny hilarious comedy slapchop slap chop youtube poop lol blind guy fail failblog faceplant mitchel musso

Tags: , , ,

25 Responses to “Miracle Drops (Shamwow Parody)”

  1. On February 24, 2013 at 1:44 pm NUGNESS123 responded with... #

    wtf………….´╗┐

  2. On February 24, 2013 at 1:13 pm sara020697 responded with... #

    /watch?v=JjzzILjSLg0´╗┐

  3. On February 24, 2013 at 12:35 pm madgreenb responded with... #

    @wtffilmsftw will u give me a shout out I just finished watching all´╗┐ ov ur vids love them!!

  4. On February 24, 2013 at 12:05 pm Silentmunkey1 responded with... #

    Lol side effects was funny´╗┐ x hahaha super aids

  5. On February 24, 2013 at 11:18 am seanclegokid1 responded with... #

    I’m watching this´╗┐ today

  6. On February 24, 2013 at 10:54 am mickeylova12345 responded with... #

    EW´╗┐ I called the number!

  7. On February 24, 2013 at 10:53 am Trevor1082 responded with... #

    Don’t. Call. That. Number! (I’m warning you….)´╗┐

  8. On February 24, 2013 at 10:03 am Juultje666 responded with... #

    @Trevor1082

    What would´╗┐ happen??

  9. On February 24, 2013 at 9:46 am karli246 responded with... #

    Don’t call the number D: it’s awful! The sex people are trying to charge me $25 for calling. An I keep getting nasty´╗┐ text messages. e.e

  10. On February 24, 2013 at 9:19 am Luceroawesome1 responded with... #


    ´╗┐

  11. On February 24, 2013 at 9:16 am bluesmurf104 responded with... #

    Call the No. And´╗┐ pretend to be Indian!!!!

  12. On February 24, 2013 at 8:37 am Robert Reyes responded with... #

    Not acceptable payments:
    Nude pics´╗┐
    Jew gold

  13. On February 24, 2013 at 8:06 am Togabros responded with... #

    The number is´╗┐ a sex line O.O

  14. On February 24, 2013 at 7:42 am TNTflavor1000 responded with... #

    dont call the number just sayin any spoof dont calll´╗┐ plz

  15. On February 24, 2013 at 7:26 am hi1166 responded with... #

    dont call that number its a sex line´╗┐

  16. On February 24, 2013 at 6:27 am MrBBmap responded with... #

    I want a refund! the wowwhatawasteofmoney´╗┐ website DOESN’T EXIST

  17. On February 24, 2013 at 5:55 am annoyingsteve responded with... #

    what hapend´╗┐

  18. On February 24, 2013 at 5:16 am ExtremelyApples1235 responded with... #

    Pugging awesome´╗┐

  19. On February 24, 2013 at 4:57 am ninjacat3100 responded with... #

    u kick ass´╗┐

  20. On February 24, 2013 at 4:10 am TheKhaKhaTv responded with... #

    OK, I called the´╗┐ number and you know what, I’m scared to go back on the phone….

  21. On February 24, 2013 at 3:34 am TheKhaKhaTv responded with... #

    HAHAHAHAH!!! :D´╗┐

  22. On February 24, 2013 at 2:49 am TheKhalilGames responded with... #

    STUPID SEX´╗┐ OP.

  23. On February 24, 2013 at 1:56 am lilypup98 responded with... #

    Ryan that website´╗┐ is not real!!! And I’m just gonna say u made up that number and didn’t know it was a sex line or maybe u did….IDK

  24. On February 24, 2013 at 1:43 am Ju5tinfigure responded with... #

    who´╗┐ called in 5 seconds and paid 100k monthly

  25. On February 24, 2013 at 1:20 am ImAt iTaGain responded with... #

    nigahiga ´╗┐ rip off

Add your response