Just For Laughs

Just For Laughs Gags – Old Lady and a Knife

New!

Tags: , , , ,

25 Responses to “Just For Laughs Gags – Old Lady and a Knife”

  1. On July 14, 2011 at 5:51 pm meixe93 responded with... #

    she acts bad

  2. On July 14, 2011 at 5:31 pm scribblenutter responded with... #

    lol when she gets scared her hair flies about a bit like one of those titanic (the part where he holds her at front of the boat in particular) movie scene effect lol

  3. On July 14, 2011 at 5:15 pm Fixy97 responded with... #

    wow, i didnt see uglier face in my life…

  4. On July 14, 2011 at 5:01 pm adorablelala22 responded with... #

    LMAO!!; the guy at :25 is like : I DROPPED IT!, HAPPY! 😛

  5. On July 14, 2011 at 4:53 pm BlackPinkize responded with... #

    that wasnt funny

  6. On July 14, 2011 at 4:36 pm Genenat responded with... #

    How come her hair flies LOL 😀

  7. On July 14, 2011 at 3:52 pm MsLenzky responded with... #

    haha the old lady tot she is going to die haha

  8. On July 14, 2011 at 3:17 pm lotsip responded with... #

    It would have been a little better if the old lady would have done a better job of acting. She was horrible

  9. On July 14, 2011 at 2:31 pm poefred999 responded with... #

    What if a murdurer came by?

  10. On July 14, 2011 at 1:50 pm SweetSugerpuffs responded with... #

    LMAO HER MOUTH ! !!!! ROFLMAO

  11. On July 14, 2011 at 1:37 pm aguy70 responded with... #

    this gives me a good idea for a prank

  12. On July 14, 2011 at 1:26 pm onlywayisup100 responded with... #

    that was funny

  13. On July 14, 2011 at 12:58 pm whwhati responded with... #

    Crimen Sollicitationis

  14. On July 14, 2011 at 12:22 pm FullHouseFanatic responded with... #

    wtf was that old hag doing with that weird vomit sex face she was pulling off ugh dumb bitch
    also guy at 0:50 was like dancing and shit

  15. On July 14, 2011 at 11:26 am OldDreamFading responded with... #

    0:55 the guy looked Arabian i think he was thinking “ooooh noo they will say i am terrorist now, just my luck”
    i am Arabian btw, and we are not terrorist its just people keep pulling pranks on us 😛

  16. On July 14, 2011 at 10:38 am heyusernameavailable responded with... #

    HAHAHAHAHAH

  17. On July 14, 2011 at 10:01 am MaddDogg81 responded with... #

    what awful acting by the old woman

  18. On July 14, 2011 at 9:25 am KimberlyAbreu responded with... #

    XD AHAHA

  19. On July 14, 2011 at 9:09 am SwitchbladeVids responded with... #

    The old lady was such a shitty actor…

  20. On July 14, 2011 at 8:12 am lolipopfrenz responded with... #

    LOL. this makes people angry. LOL

  21. On July 14, 2011 at 7:42 am icey47192 responded with... #

    that saggy-tittied hag!!

  22. On July 14, 2011 at 6:48 am AtemeRee responded with... #

    333333 viewer !! wooohoooo !

  23. On July 14, 2011 at 6:35 am Crisben999 responded with... #

    she thought they were Michael Myers!!!

  24. On July 14, 2011 at 5:51 am famous1779 responded with... #

    LOOOOOOOOOOOOOOL. OH MY GOD, I CAN’T STOP LAUGHING

  25. On July 14, 2011 at 5:05 am SilentGabrie responded with... #

    Awesome!

Add your response