Just For Laughs

JFL Hidden Camera Pranks & Gags: Bikini Car Wash Special

gags.justforlaughs.com | Subscribe goo.gl Beautiful girls wash beautiful cars, the other one does the rest. A presentation of the Just For Laughs Gags Like us on Facebook: www.facebook.com Follow us on Twitter: www.twitter.com

Tags: , , , , , ,

23 Responses to “JFL Hidden Camera Pranks & Gags: Bikini Car Wash Special”

  1. On October 19, 2012 at 5:59 pm bout12344 responded with... #

    OMG… I just realized they have over 2700 videos… I’m never going to sleep… :(..

  2. On October 19, 2012 at 5:04 pm ThatDesperadoDude responded with... #

    yeah since most of us are white

  3. On October 19, 2012 at 4:14 pm barrack obama responded with... #

    contestants? wtf is the contest here? rofl to you and 48 idiots

  4. On October 19, 2012 at 3:28 pm barrack obama responded with... #

    Damn, these niggas are ugly as fuck. Typical scums…trying to get with white girls. They hate their own women and their race.

  5. On October 19, 2012 at 3:09 pm ZosiaSamosiaOo responded with... #

    not the best way to treat the citizens right before elections!

  6. On October 19, 2012 at 2:17 pm adamcel6 responded with... #

    1:40 I am surprised that he raised his index finger!

  7. On October 19, 2012 at 1:39 pm chillydogification responded with... #

    just because your white doesn’t mean you have to be an insecure racist douchebag.

  8. On October 19, 2012 at 1:35 pm lolbluf responded with... #

    1:04 The “Oh damn ur kidding me right” face.
    1:10 The “No this can’t be real, but she IS (Input what she is doing)” face
    1:12 The “What just happended” face.
    1:15 The “Holy shit, are u serious” face.
    1:17 The “Shiiiiiiiii u fo real” face.
    1:21 The “What did just happen to them other girls?” face.
    1:23 Hot girls.
    1:26 The “naaah” face.

  9. On October 19, 2012 at 1:25 pm Angel Alvarez responded with... #

    Wut happens if a gauy came with a camaro Wut will the pranks do ?

  10. On October 19, 2012 at 12:42 pm TheKokizz responded with... #

    the solution for this isn’t making an issue of a video full of white people BUT not making an issue of both, we’re keeping this white/black thing alive by discussing it over and over everywhere.

  11. On October 19, 2012 at 11:45 am egypt4noura responded with... #

    actually, its cuz of the neighborhood they’re in, so yeah . . .

  12. On October 19, 2012 at 10:54 am uday koplak responded with... #

    mau donk di mandiin

  13. On October 19, 2012 at 10:35 am El7IncA responded with... #

    Oh man those girls are so hot!! XD…

  14. On October 19, 2012 at 10:33 am smokepony responded with... #

    that’s a laugh dude, you are doing the same thing.

  15. On October 19, 2012 at 9:51 am EwwwClubForChrist responded with... #

    No I’m not. I wrote my comment as a response to this stupid comment by another viewer: “Black guy: “Ah likes me de white wimminz, but dis yeah be reeee-dikkiluss!” I did it to illustrate how hurtful it can be. And its obviously working, look how much its bothering you. Its strange that you didn’t find his comment worth criticizing but my response comment you have an issue with.

  16. On October 19, 2012 at 9:49 am Laurence Htet responded with... #

    0:53 pause it and.. damnn!!!!

  17. On October 19, 2012 at 9:46 am zainal arifin responded with... #

    tukang cuci lonte

  18. On October 19, 2012 at 9:35 am MichaelStanton26 responded with... #

    this is like To Catch a Predator funny. So funny to watch stupid men think they are gonna get some action and then BAM! nothing.

  19. On October 19, 2012 at 9:18 am NutritiouslyHigh responded with... #

    Majority in Canada is white.

    Majority of pranks aren’t willingly initiated by the one being pranked.

    That’s why it’s funny.

  20. On October 19, 2012 at 8:53 am SaviourJavier responded with... #

    what about asians

  21. On October 19, 2012 at 8:24 am Chrisander1606 responded with... #

    Well, you have seen it for yourself… Who were the only ppl that showed up to the bikini car wash? Nuf said

  22. On October 19, 2012 at 8:17 am BuCciNAT0R responded with... #

    i dont think anyone thinks its an “issue” it just seems a bit unusual, it wouldnt be to surprising or uncommon seeing all of them white since i believe this show is made in Canada where most of the people there are white and the population of black people is only 2.5%so it is a bit surprising to see all of the contestant blacks.

  23. On October 19, 2012 at 7:26 am jaxblade07 responded with... #

    The White Fever is Very Prominent in our Community it appears lol XD

Add your response