Funny Commercials

Funny Coca-Cola Commercial Copa America (American cup)

Hahahhahahahahahahahahaha, I sware I ROFL!!!!!!! hihihihihih xD.

Tags: , , , , ,

24 Responses to “Funny Coca-Cola Commercial Copa America (American cup)”

  1. On December 8, 2014 at 12:00 am TheAnibas1983 responded with... #

    )))))))))))))

  2. On December 7, 2014 at 11:17 pm MrWwemaster13 responded with... #

    looooooooool

  3. On December 7, 2014 at 10:40 pm Chloe Kim responded with... #

    Cooooooooooooooooooooooooooooooca cola

  4. On December 7, 2014 at 10:24 pm illuminatip responded with... #

    yeah before being professional:)

  5. On December 7, 2014 at 10:22 pm yaguarboy1 responded with... #

    Jajaja chingon!!!

  6. On December 7, 2014 at 9:43 pm iep4029 responded with... #

    Ahahahaha

  7. On December 7, 2014 at 9:33 pm robbieartanto responded with... #

    0:54 Tevez?

  8. On December 7, 2014 at 9:03 pm zendar boris responded with... #

    :-)))))))))))

  9. On December 7, 2014 at 8:43 pm Manneh Saad responded with... #
  10. On December 7, 2014 at 8:32 pm Johnson Jeremy responded with... #

    oh my belly

  11. On December 7, 2014 at 7:58 pm Johnson Jeremy responded with... #

    best shit ever

  12. On December 7, 2014 at 7:50 pm Johnson Jeremy responded with... #

    my replay button is D.I.E

  13. On December 7, 2014 at 7:01 pm quarintas responded with... #

    lol………………….

  14. On December 7, 2014 at 6:07 pm amr saeed responded with... #

    lol fucking funny i think it’s the funniest commercial i ever seen

  15. On December 7, 2014 at 5:48 pm eusopp Kamote responded with... #

    lol…he’ll be dead lmao…nice save…

  16. On December 7, 2014 at 5:34 pm Es Secreto responded with... #

    la chispa latina !!

  17. On December 7, 2014 at 4:38 pm Otavio Pioto responded with... #

    Hahaha

  18. On December 7, 2014 at 4:37 pm faisal ahmad responded with... #

    hahahahaha

  19. On December 7, 2014 at 4:18 pm World Class Futbol responded with... #

    #funnyfriday Funny video! try not to laugh! Happy Friday. #worldclassfutbol
    

  20. On December 7, 2014 at 4:16 pm Bayyy Louise responded with... #

    I dont find it that funny ?? :/

  21. On December 7, 2014 at 3:33 pm missfuruba responded with... #

    Magnifique !!!

  22. On December 7, 2014 at 3:01 pm DELGRANATEYOSOY responded with... #

    Es un comercial argentino, en nustronpais es igual pero se trata de un
    argentino que entra a la tribuna de brasil, es exactamente el k7smo
    comercial de coca cola

  23. On December 7, 2014 at 2:53 pm Curiozeando responded with... #

    El mejor video para un fanatico del fútbol (1 min)

  24. On December 7, 2014 at 2:39 pm jose jimenez responded with... #

    gollllllll de bolivia :D

Add your response