Funny Baby Videos

funny baby slaps

funny baby slap video must watch this video.

Tags: , ,

25 Responses to “funny baby slaps”

  1. On June 9, 2013 at 1:50 pm MegaTray22 responded with... #

    {lilboy}- werez my money bitch !!! gimme my money

  2. On June 9, 2013 at 12:58 pm 4tisgurl responded with... #

    wow, a 20 pound kid slaps harder than his dad

    seriously 2 cute!!

  3. On June 9, 2013 at 12:55 pm tanya199094 responded with... #

    1:11- 1:16 is hilarious just too funny

  4. On June 9, 2013 at 12:52 pm jkonny99 responded with... #

    hahahahhahahahhahhhhahaahahhaahhahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahhahhhhahahahaahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahha

  5. On June 9, 2013 at 12:15 pm perfectpolyphony responded with... #

    I’m just wondering how he learned he would do this

  6. On June 9, 2013 at 11:35 am thehitlistproduction responded with... #

    press 8 for karate chop action

  7. On June 9, 2013 at 10:57 am sanniasaeedkhan responded with... #

    damn cute………and sooooooooo funny……..hahahhahahahaahahah:-)

  8. On June 9, 2013 at 10:30 am TheVampi22 responded with... #

    Joookkkeeesssss the kid is so adorable nd the guy is probably red but u can’t c it u both r gr8

  9. On June 9, 2013 at 9:30 am dobleoner responded with... #

    This was funny lol

  10. On June 9, 2013 at 9:18 am raquflori responded with... #

    I LOLED AT THIS!!!!

  11. On June 9, 2013 at 8:29 am Mspark88 responded with... #

    Now that’s parenting!! Lol…….(the guy was later arrested for child abuse)

  12. On June 9, 2013 at 8:05 am LightandTruth responded with... #

    Would i can just imagine a horde of these lil rats when their in our schools

  13. On June 9, 2013 at 7:45 am 1blessedby2 responded with... #

    This is not funny at all, very sad and bad parenting!

  14. On June 9, 2013 at 6:50 am Kora Hang responded with... #

    This baby is better then him
    /watch?v=lepoVAta28g

  15. On June 9, 2013 at 6:00 am tiff74464xoxo responded with... #

    Seriously? Funny is not how I would describe this

  16. On June 9, 2013 at 5:52 am LFUENTES4205 responded with... #

    Did that hurt 😐

  17. On June 9, 2013 at 4:54 am Yam Nepali responded with... #

    I see future MMA fighter.

  18. On June 9, 2013 at 4:20 am peer307 responded with... #

    best part of this shit 1:08

  19. On June 9, 2013 at 3:50 am 1DGAF00 responded with... #

    alright ya little shit! this is war!!!

  20. On June 9, 2013 at 3:48 am torrez418 responded with... #

    Slapping the shit out of that little kid

  21. On June 9, 2013 at 2:56 am Kendall Jenner responded with... #

    it hurts

  22. On June 9, 2013 at 1:57 am mervens dalce responded with... #

    Damnnn

  23. On June 9, 2013 at 1:53 am donovanmiddleton87 responded with... #

    1 16 is the best

  24. On June 9, 2013 at 1:01 am omaroonie202 responded with... #

    Bechare abbu. Meri bahan do saal ki hain. wo mujhe thapadh maarti hain.

  25. On June 9, 2013 at 12:47 am omaroonie202 responded with... #

    I am from Pakistan. R U pathan??
    

Add your response