Just For Laughs

Caught in a box just for laughs hidden camera prank!

www.hahaha.com Our pranksters trap people in a plywood box, will any of them be able to escape? A presentation of the Just For Laughs Gags. The funny hidden camera pranks show for the whole family.

Tags: , , , , ,

25 Responses to “Caught in a box just for laughs hidden camera prank!”

  1. On August 21, 2011 at 12:25 pm Jollyballz5000 responded with... #

    0:47
    Damn he fast lol

  2. On August 21, 2011 at 12:05 pm ketaq responded with... #

    @Mii85 STFU sucks

  3. On August 21, 2011 at 11:27 am TheLaurel345 responded with... #

    whatr if someone suffers from claustrophobia? :O

  4. On August 21, 2011 at 10:38 am xDontFaintx responded with... #

    @TheLaurel345 That wud be funnier XD

  5. On August 21, 2011 at 10:04 am DROLL30 responded with... #

    id fucken beat the shit outta them

  6. On August 21, 2011 at 9:55 am thebowlzack responded with... #

    0:57 “i can care less”

  7. On August 21, 2011 at 9:49 am InfamousN9ne responded with... #

    i love how most of them are black

  8. On August 21, 2011 at 9:10 am x8zz responded with... #

    if it was me i llfeel like they r saw the killer

  9. On August 21, 2011 at 9:00 am crazyjosh456 responded with... #

    0:46 ?????? whack-a-mole?

  10. On August 21, 2011 at 8:44 am reco45rs responded with... #

    locking people up?….not cool

  11. On August 21, 2011 at 8:29 am Reds15OO responded with... #

    Last Guy has gun and bullet proof vest!

  12. On August 21, 2011 at 7:35 am 00MrNaruto responded with... #

    ⓣⓗⓤⓜⓟⓢⓤⓟⓘⓕⓨⓞⓤ©ⓐⓝⓡⓔⓐⓓⓣⓗⓘⓢ

  13. On August 21, 2011 at 7:24 am vampiregt600 responded with... #

    @aers20 Still your life nothing worth…

  14. On August 21, 2011 at 7:13 am Xplenovo responded with... #

    HaHa~~

  15. On August 21, 2011 at 7:13 am lopez7771 responded with... #

    this will give sum racist an idea to slap a africa shipping sticker on it when a blk person is in it XD

  16. On August 21, 2011 at 6:57 am Mauser2012 responded with... #

    *Spent not spended

  17. On August 21, 2011 at 6:35 am RandomDetritus responded with... #

    Cool music.

  18. On August 21, 2011 at 6:13 am AnimeGuruma responded with... #

    @aers20 I spent 3 hours watching most of them DX

  19. On August 21, 2011 at 6:09 am MrSorAnthem responded with... #

    I want my 1:25 back… so I can watch this again please.

  20. On August 21, 2011 at 6:04 am autryj00 responded with... #

    I would climb out through the top

  21. On August 21, 2011 at 5:33 am AgentMcgeek responded with... #

    @Mii85 Except your comment is also useless. Surely you need to cover shit with soil and plants, not more shit.

  22. On August 21, 2011 at 4:37 am AgentMcgeek responded with... #

    @AgentMcgeek I do suppose that that comment also was useless, so i’ll say what did those people think that box was for? it makes no sense to be there.

  23. On August 21, 2011 at 4:36 am user25505 responded with... #

    At the end the woman runs into the scene saying, I’m also a cast, I’m also a cast!

  24. On August 21, 2011 at 3:44 am Pointmanjay responded with... #

    part 2:buried alive

  25. On August 21, 2011 at 2:51 am eatcarpet responded with... #

    0:50 that guy was masturbating.

Add your response